Google

Az elégedettség hatalma

Beküldve:február 4, 2017

A dolgozói elégedettség mindig a legfontosabb mozgatórugója egy cég belső működésének. Ha a dolgozók elégedetlenek, akkor előbb vagy utóbb, baj lesz belőle. Megeshet, hogy széthúzáshoz vezet és annak a munkafolyamatok látják kárát, amitől a bevételek is csökkenek. Vagy sorozatosan hagyják majd el a dolgozók a céget, és vissza sem tekintenek. Egyik sem tesz jót a vállalkozás sikerének, és árbevételeinek, ezért érdemes ezt a dolgoz messziről elkerülni. Ha mégis ebbe a hibába esnénk, akkor muszáj változtatni és változni, valamint a CsornaAllas.hu oldalon új alkalmazottakat keresni, akik viszont már elégedett dolgozóként viszik sikerre a céget, amiben dolgoznak, és egy emberként összefogva haladnak előre. Ez lenne a fő cél, és ezt kell elérni. Az elégedettség sok mindenen múlhat, és ezért érdemes a munkavállalókat kikérdezni, hogy szerintük, mitől lehetne a munkahelyük jobb és élhetőbb. A válaszok alapján pedig megtehetjük azokat a változtatásokat, amitől ez a cég jobb lesz és ezáltal nagyobb árbevételt tud generálni.