Google

Gyártó

Beküldve:december 23, 2012

A kiskereskedések nagyon kedveltek napjainkban. A régi időkben rengeteg gyártó kezdte el árulni termékeit, nem pedig eladta egy másik kereskedőnek. Így a vásárlók megfelelő minőséget kaptak igen kedvező áron. Jelenleg inkább a gyártók az egyszerűbb utat választják, és eladják termékeiket egy olyan kereskedőnek, akinek megvan ehhez a megfelelő háttere. Sajnos már a kereslet sem akkora mint régebben, ezért nagyon oda kell figyelni a beszerzésekre. Ezért a gyártóknak egyszerűbb a termékeiket akár kisebb haszonnal tovább adni, mert így legalább biztosak lehetnek abban, hogy nem marad meg semmi a termésből, vagy éppen az aktuális gyártott termékből. Aki tehetősebb, az inkább maga adja el termékeit, ebben az esetben viszont fent áll az a veszély, hogy a befektetett pénz, később térül meg. A médiában sokszor lehet arról hallani, hogy a termelők összefognak és közösen tűntetnek, hiszen a kiskereskedők nem akarnak annyit adni a termékekért, amennyit ők szeretnének kapni. Ez igen szomorú, de nehéz gazdaságban nehéz profitot termelni. Ezért a kiskereskedőnek sem éri meg a drágább termékeket megvennie. És ugyanakkor nála is fennáll a veszély, hogy a pénze a termékekben marad, ha nem tudja eladni azokat.

A másik lehetősége a gyártóknak az értékesítésre, a különféle piacokon való megjelenés. A hatalmas bevásárlóközpontok és plázák ellenére, az emberek még mindig szeretik a házi dolgokat, és szívesebben mennek ki egy-egy helyi piacra egy tálca házi tojásért, vagy éppen egy kis házi sajtért. Így a vevők is jól járhatnak, mert jó minőséget kapnak alacsony áron, és a termelők is, mert biztosan kelhetnek abban, hogy termékeiket szívesen veszik, és nem marad rajtuk. Persze ez is nagy munkával és rizikóval jár, de talán még mindig jobban járnak így, minthogy alacsony áron tovább adják a kiskereskedőknek az amúgy jó minőségű termékeiket.

Következő: