Menü Bezárás

Az Adidas logó története

adidas

Ma már mindenki ismeri az egyik legnagyobb sportszergyártó cég logóját, azonban kevesen vannak azzal tisztában, hogy a népszerű védjegy pontosan hogyan is alakult ki. Az adidas igen nagy múltra tekint vissza, azonban a három csík már a kezdetektől jelen van a márka életében. A márka megálmodója, Adolf Dassler már az első sportruházatokra a híres három csíkot használta. A cég terjeszkedésével már nem csak a cipők voltak jelen a termékek között, hanem a sportruházat is, éppen ezért a Dassler házaspár egy új, kiegészítő szimbólum után kutatott. Rengeteg javaslat érkezett, azonban a tulajdonosok a több mint 100 lehetőség közül a ma is ismert három levelet választották. Az új logó a későbbiek során a cég logója is lett. Ma pedig az originals kollekció védjegye lett. Majd 1997-ben a cég külsejének egységesítése érdekében egy olyan logót terveztettek Peter Moore-al, amely még mindig megtalálható a ruházatokon. A védjegyen található gerendák egy hegyet formálnak, ezzel is az elérendő célokra sarkallják a vásárlókat.